De Soutslokalen huren?

De Scoutslokalen kunnen enkel worden gehuurd of gebruikt door erkende Zaventemse verenigingen, en de Zaventemse Scouts hebben natuurlijk prioriteit.

Niet erkende Zaventemse verenigingen of andere verenigingen, bedrijven of particulieren kunnen een van de andere zalen huren via de website van de gemeente.

Waarmee je rekening moet houden om een evenement te organiseren?

Het gebouw De Lokalen en Diensten Huur Aanvraag Tarieven

SLIM heeft zelf heel wat geïnvesteerd in de lokalen; zo werd al het keukenmateriaal inclusief alle appartuur aangekocht door de vzw. Om deze kosten te recuperen mogen we van de Gemeente een vergoeding vragen om deze te gebruiken. Het zou tof zijn dat je ook enkele diensten afneemt van ons (zoals het huren van tafels en banken). Aangezien de verhuur van de lokalen naar de gemeentekas gaat, zijn de diensten de enige vorm van inkomsten voor SLIM. Wij onderhouden hiermee de lokalen, doen verbeteringswerken en reparaties, enz.

Niet toegelaten:

• Fuiven
  • Privé-feesten (bvb communie ofverjaardagsfeesten)
  • Overnachtingen
  • Jeugdkampen of -weekends
  • Vrijgezellenfeesten
Tip: kijk onderaan in de kalender om te kijken of er al geen activiteit gepland is

Reeds Geplande Activiteiten

Achter de omschrijving van de activiteit staat tussen () de naam van de huurder.